جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حاج رضاخان درویش چشم از جهان فرو بست

عصر دوشنبه چهارم اسفند، حاج رضا خان درویش ( بزرگ خانواده درویش ) در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پاستور نو تهران چشم از جهان هستی فرو بست.

درویش نیوز – میلاد درویش؛

مراسم تشییع پیکر روانشاد حاج رضا خان درویش روز پنجشنبه ششم اسفندماه ۹۴  ساعت ٨ صبح از درب منزل زنده یاد به سمت آرامگاه روستای کدیر انجام می شود.

همچنین مراسم ختم در روز آدینه هفتم اسفند از ساعت ۱۳ تا ۱۵ بعدازظهر در مسجد عالم کلا و مراسم شب هفت نیز روز آدینه ١۴ اسفند به نشانی: تهران- خیابان سهروردی شمالی- مسجد حجت ابن الحسن از ساعت  ١۶ تا ١٧:٣٠ بعدازظهر برگزار می گردد.

نشانی مراسم تشییع؛ استان مازندران، رویان به سمت نوشهر – بعد از ویلاشهر – عالم کلا می باشد.

تارنمای درویش نیوز؛ درگذشت حاج رضاخان درویش را تسلیت می گوید.

image

١ دیدگاه

  1. مهرداد (حمیدرضا درویش)

    من آن شمعم که شبها در شبستان تو می سوزم……… به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو می سوزم
    مشیت الهی بر این قرار گرفت، پدر صبور و مهربانمان از این مرز و بوم به دیار باقی بشتابد.بی شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرسا ست ، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان ،آشنایان و بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود . بدین وسیله وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی ازهمه عزیزانی که بذل محبت فرموده ،باحضور سبز خویش در مراسم و ارسال پیام تسلیت و یا تماس تلفنی ما را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر ما را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نماییم.
    بویژه ازآقایان فتاح-رامین- کیوان و فرزاد (پسر خاله های عزیز ) که صمیمانه ما را یاری کردند تشکر مینماییم.
    ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان.،شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانیم. باشد به شادی، محبت های شما بزرگواران را پاسخگو باشیم. فرزندان مرحوم حاج رضاخان درویش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.