پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تارنمای درویش نیوز پا به هفتمین سال تولد خود گذاشت

تارنمای درویش نیوز پا به هفتمین سال تولد خود گذاشت

تارنمای درویش نیوز در حالی هفتمین سالگرد تولد خود را پاس می دارد که روزهای تلخ و شیرین بسیاری را همراه با شما، از سر گذرانده است.
در سالی که گذشت میوه های بسیاری از این درخت کهن و ریشه دار بر زمین افتادند و با قلبی آکنده از اندوهِ فراق خویشاوندانمان، تصویر آنها را بر خاطره ی تارنما به یادگار سپردیم. در عین حال شکوفه هایی در میان شاخه های در هم تنیده روییدند و ما با لبخند، نویدِ زندگی در جریان است را در گوش جانتان نجوا کردیم.

در کنار این خبرهای تلخ و شیرین، با سرافرازی به انعکاس اخبار مربوط به افتخار آفرینی های اعضای خانواده درویش در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و … پرداختیم تا انگیزه و میل به پیشرفت و دستیابی به موفقیت را در تک تک افراد این خانواده ی گسترده به جوشش درآوریم.

در نهایت، ما اعضای شورای سردبیری تارنمای درویش نیوز باور داریم با اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع می توانیم شاخه های این درخت تنومند را در دورترین نقاطِ داخل و خارج از کشور به یکدیگر پیوند زنیم و اعضای این خانواده ی بزرگ را در غم، شادی و افتخار آفرینی های همدیگر، سهیم کنیم.
شورای سردبیری با پذیرفتن کم و کاستی های غیر عمد خود قدردان همراهی شما یاران گرانقدر، است و امیدواریم بتوانیم با همیاری اعضای این خانواده، سال به سال بر غنای فعالیت های فرهنگی تارنما بیفزاییم و شاهد پیشرفت روزافزون این شبکه ی اطلاع رسانی، باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.