پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جوان مازندرانی میهمان برنامه زنده شبکه ۱۰ تلویزیون سوئد

گفتگوی زنده تلویزیونی عرش ستاکی با شبکه ۱۰ تلویزیون سوئد Ultimate Fighting Championship مخفف یواف‌سی (UFC)

مبارزه قهرمانی نهایی؛ ‏نام یک برنامه تلویزیونی آمریکایی هنرهای رزمی ترکیبی است، که در سال ۱۹۹۳ توسط یک شرکت تبلیغاتى تاسیس و مرکز آن در لاس وگاس، نوادا کشور امریکا می باشد.

درویش نیوز؛ در واقع سازمان UFC که مسابقات خود را در دوازده وزن جداگانه و نیز در مکان‌های مختلف دنیا برگزار می‌کند. بزرگترین سازمان برگزار کننده مسابقات رزمى ترکیبى است که همه ساله میزبان بهترین مبارزان بنام این رشته در جهان می باشد.

شب گذشته ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ به دعوت شبکه ۱۰ تلویزیون سوئد از عرش ستاکى داور جوان و با تجربه ای که سابقه قضاوت پیکارهای جهانى را دارد بیانگر موفقیت این جوان مازندرانى، ایرانى در خارج از کشور است.

عرش ستاکى سالها در رشته های رزمی در سوئد فعالیت داشته و از این رو فردی شناخته شده و صاحب عنوان در این کشور بشمار می رود. وی هم اکنون بعنوان یکى از داوران صاحب نام و برتر این رشته در جهان مطرح می باشد.

در این برنامه تلویزیونی عرش ستاکی از دشواری قضاوت این رشته گفت و عنوان کرد: داوران در زمانی نزدیک به آغاز هر مبارزه ای تازه باخبر می شوند که باید قضاوت آن مسابقه را بر عهده گیرند و بهتر است داور این مسابقات در رشته های رزمی اشراف کامل را دارا باشد تا بتواند با واکنش سریع خود امتیاز فنون فایتر را به موقع اختصاص دهد.
ستاکی داور بین الملی این رشته در بخش دیگر این گفتگوی تلویزیونی به سلامت و تندرستی مبارزان این رشته اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم و اساسی داوران UFC حفظ جان فایترها می باشد.

گفتنی است در هنگام پخش زنده برگزارى مسابقات طراز اول و صاحب اعتبارى همچون یو اف سى که بهترین و صاحب نام ترین مبارزان جهان در این رشته در آن شرکت دارند، شبکه هاى ورزشى که موفق به خرید پخش این مسابقات می گردند کوشش دارند تا از مشهورترین افراد و با سابقه ترین این رشته جهت تحلیل و تفسیر آن دعوت بعمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.