جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تارنمای درویش نیوز یکساله شد

     با هدف همدلی و همزبانی بیشتر میان خانواده درویش از تاریخ دهم آبان سال ۱۳۹۴ خورشیدی با همکاری و همیاری گروهی از فامیل اقدام به راه اندازی و بروز رسانی تارنمای درویش نیوز نمودیم.
گستردگی و پراکندگی بستگان و آشنایان در نقاط مختلف این کره خاکی باعث شده است که همگی از حال یکدیگر کمتر با خبر باشند از این رو درویش نیوز به اندازه توانایی خود کم وبیش تلاش کرده است تا در رفع این کمبود بکوشد.
این راه دشوار را تنها با دلگرمی و حمایت های مینوی فامیل که از خوانندگان و دنبال کنندگان تارنما می باشند توانسته ایم پشت سر بگذاریم.

    از آنجایی که کار فرهنگی و خبری تارنما نیاز به زمان و انجام فعالیتهای روزنامه نگاری مانند تهیه و تنظیم گزارش ، مصاحبه، عکاسی و درج مطالبی در حوزه درویش نیوز دارد از کسانی که توانایی خدمت در این راه را دارند صمیمانه درخواست می کنیم به تارنمای خود یاری رسانند و با پیشنهادها و راهکارهای مفیدشان ما را در انجام خدمت رسانی به فامیل، با کیفیت مناسب همراهی کنند.

شورای همکاران درویش نیوز

۴ دیدگاه

  1. یک سالگی سایت درویش نیوز را به خانواده بزرگ درویش تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران آن را دارم

  2. با تشکر فراوان از زحمات بی شائبه ی جناب آقای علیرضا درویش که زحمت کشیدند و این سایت و راه اندازی کردندو با مشقت فراوان و بدون چشم داشت به جمع آوری اطلاعات از بزرگ خاندان درویش پرداختند.با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای ایشان و خانواده ی گرامیشان

  3. خدا قوت، دست مریزاد

    سپاس از زحماتی که در طول این یکسال کشیده شد، امیدوارم با حمایت تمام اعضای خاندان درویش این تارنما روز به روز پربار تر و مرجعی معتبر برای خاندان بزرگ درویش گردد.

    با توجه به اینکه حیات این سایت هزینه هایی را نیز به همراه دارد، پیشنهاد می گردد شرایطی جهت مشارکت کلیه علاقه مندان جهت پرداخت های سالیانه آبونمان سایت ( فضای هاست، دامنه، بروزرسانی ها، پشتیبانی) مهیا گردد.

    مهرتان مانا

  4. با سلام علیرضا درویش هستم اول یک سالگی این مجموعه ی خوب و وزین رو تبریک میگم دوم اینکه صفحه ای به نام و عکس خودم در انستاگرام دارم که تمامی از شعرها و دلنوشته های خودم هستش دوسدارم فامیل بزرگ درویش قابل بدونن و به صفحه من سر بزنن و اگه دوست داشتن حمایت کنن البته از شاعران و ترانه سراهاو خوانندگان چندین نفر هستند که صفحه بنده رو پسندیدند صفحه به نام و عکس خودم هست علیرضا درویش قلندر (قلندر تخلص بنده در شعر میباشد امیدوارم که هر روز شاهد بهتر شدن و صلابت طایفه بزرگ درویش باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.