جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوششی برای احیای دوباره انجمن خانوادگی

دهه ۵۰ خورشیدی نخستین نشست خانواده درویش تشکیل شد.

درویش نیوز؛ در روز ۱۴ امردادماه ۱۳۵۵ نخستین مجمع عمومی انجمن خانوادگی درویش با تنظیم اساسنامه و انتخاب هیات مدیره و بازرسین در روستای کدیر زادگاه اجدادى خانواده درویش برگزار گردید.

پس از پایان نخستین نشست خانواده درویش مقرر گردید در تاریخ ۱۳ امردادماه سال ۱۳۵۷ دومین گردهمایی انجام پذیرد که با توجه به شرایط اجتماعى در آن سال این نشست انجام نگرفت.

از آن سال تا کنون اندیشه احیای مجدد انجمن خانواده درویش همیشه در ذهن و فکر افراد فامیل روشن مانده بود تا اینکه سرانجام در خردادماه امسال ۱۳۹۷ با حضور جمعى انجمن دوباره آغاز به کار کرد.

در نشست خردادماه ۹۷ که در روستای خزر تیره برگزار گردید تعدادی از حاضرین بعنوان هیات موقت موسس و احیا کننده انجمن خانواده درویش انتخاب شدند.

هیات موقت جهت برنامه ریزی و رسیدن به اهداف مشخص شده خود ابتدا با جلساتی اقدام به نوشتن پیش نویس و ویرایش اساسنامه دهه ۵۰ نمود.

یکى از اعضای هیات موقت انجمن خانواده درویش در گفتگو با تارنمای درویش نیوز خواستار آن شدند تا همه ی  فامیل با مطالعه اساسنامه نسبت به رفع نواقص احتمالی آنها را یاری دهند.

احیا کنندگان این انجمن از کلیه فامیل و وابستگان دعوت بعمل آوردند تا با حضور خود و یاری رساندن به آنها موجبات هم اندیشی و برنامه ریزی بهتر جهت انتخابات هیات مدیره و بازرسین انجمن خانواده درویش در آینده ای نزدیک فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.