جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دکتر جهانگیر درویش مهمان ویژه همایش «یک روز با معماری»

دکتر جهانگیر درویش به عنوان مهمان ویژه در همایش «یک روز با معماری» شرکت کردند.

همایش «یک روز با معماری» توسط کانون مهرآزان جنوب درسالن همایش شهرک ملی گاز واقع در شهر بندر عباس برگزار شد که از دکتر جهانگیر درویش به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمده بود.
همایش «یک روز با معماری» با محوریت معرفی پروژه های پرفسور مهرداد حدیقی رئیس دپارتمان معماری دانشگاه پنسیلوانیا و یکی از ۲۵ معمار شگفتی آفرین به انتخاب مجله wallpaper بود.

آغاز همایش با تقدیر از دکتر جهانگیر درویش و نمایش قسمت هایی از فیلم همایش اول که به مناسبت این معمار و طراح بزرگ ساختمان صدا و سیما بندر عباس و مروری با مصاحبه اختصاصی با وی آغاز شد وسپس به معرفی پرفسور حدیقی و صحبت های ایشان ادامه یافت.

در ادامه این همایش که با حضور دو تن از معماران برجسته ایرانی دکتر جهانگیر درویش و پروفسور مهرداد حدیقی برگزار شد تقدیر نامه ای توسط دکتر جهانگیر درویش به پرفسور حدیقی اهدا شد.
یک روز پس از برگزاری همایش این دو معمار برجسته ایرانی به بازدید از شهر و چند بنای قدیمی و معاصر پرداختند.

این همایش توسط کانون مهرآزان جنوب روز پنج شنبه ۱۳ مهر ۹۵ با تلاش جوانان کوشایی چون آقایان مهندس امید احمدی پور، مهندس ماجد گرگیج، مهندس سید مرتضی حسینی از بانیان کانون مهرآزان جنوب برگزار شد.

در تصویر از راست به چپ: خانم دکتر موسوی (پشت تریبون) ، پرفسور مهرداد حدیقی، دکتر جهانگیر درویش، دکتر تحویلدار، مهندس تقوی،مهندس گرگیج

گزارش های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.