پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا: قرعه این فصل سایپا از فصل گذشته بهتر است

درویش نیوز؛ رضا درویش در مورد قرعه کشی تیم سایپا در لیگ هفدهم گفت: فصل گذشته در ۴-۵ هفته اول با تیم های قدرتمندی بازی داشتیم و بازی ما با پرسپولیس آغاز می شد اما در این فصل شرایط نسبت به فصل گذشته بهتر شده هرچند همه تیم های لیگ برتر خوب هستند و قرعه آسان و سخت معنی زیادی پیدا نمی کند. با این حال انجام بازی در روزهای گرم در شهرهای جنوبی کار را دشوار می کند.

وی افزود: در این فصل در هفته سوم باید در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان برویم. گرما در مرداد ماه در خوزستان کار را دشوار می کند. البته در این فصل هم مثل فصل گذشته با استقلال و تراکتورسازی پشت سرهم بازی داریم.

درویش در مورد دلیل غیبتش در مراسم قرعه کشی گفت: جلسه ای داشتم و نتوانستم به مراسم بیایم اما از باشگاه سایپا سه نفر در این مراسم حضور داشتند.  تیم هم که در اردوی شمال است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد شایعه پارگی رباط صلیبی دروازه بان اصلی این تیم اظهار داشت: رباط صلیبی او پاره نشده و با چند جلسه آب درمانی و فیزیوتراپی مصدومیتش بر طرف می شود و از شنبه هم در تمرینات تیم ما شرکت می کند.

درویش در مورد تساوی ۲ بر ۲ مقابل سپیدرود در دیداری دوستانه اظهار داشت: نتیجه خوبی بود زیرا ما ۲ دروازه بان اصلی خود را در این دیدار نداشتیم و فلاح زاده هم دچار مصدومیت شده که در این بازی غایب بود. ۴ بازیکن تیم سایپا هم در اردوی تیم امید بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.