جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب نامگذاری میدانی در نوشهر بنام اسطوره ورزش مازندران

         بنیانگذار باشگاه شموشک حتا با داشتن بیماری در واپسین روزهای زندگی خود حاضر نبود تمرین اعضای تیمش را نبیند همین دلبستگی و عشق به فوتبال و ورزش زادگاهش شاید باعث شد همزمان با تاریخ جاودانه شدنش در هشتم امردادماه سال ۱۳۸۸ اندک اندک باشگاه و تیم فوتبال شموشک هم با سرعت به سمت سراشیبی برود و در کوتاه زمان به تاریخ بپیوندد.
بزرگ ترین خَیر ورزشی ایران با هزینه شخصی به باشگاه داری حرفه ای پرداخت بدون هیاهوی خبری و خودنمایی، عاشقانه در رده های مختلف به فرزندان سرزمین مادری اش بها داد تا بازیکنان برجسته ای را پرورش و تحویل فوتبال کشور دهد. 

حال پس از یک دهه از آسمانی شدنش وعده ای به سرانجام می رسد و نام مهندس مسعود درویش ؛ اسطوره ورزش مازندران و یکی از کارآفرینان برجسته ایران با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر بر روی میدانی نام نهاده می شود.

مهندس محسنی رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر در گفتگوی تلفنی با درویش نیوز از مصوبه این شورا در خصوص نام گذاری میدان تازه ساخت در نوشهر خبر داد.

بنا بر این گزارش اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر و شهرداری در سالروز درگذشت بزرگمرد ورزش نوشهر مالک فقید باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک تصمیم گرفتند میدان تازه ساخت (میان باغ اکولوژی و ورزشگاه شهدای نوشهر) را بنام میدان مهندس مسعود درویش نام گذاری کنند.

محمود رضا محسنی بازیکن پیشین تیم فوتبال شموشک به تارنمای درویش نیوز گفت : در تلاش هستیم نام گذاری و نصب تابلو این میدان تا یکماه آینده انجام پذیرد و در حال هماهنگی با خانواده مرحوم درویش هستیم تا سردیسی در خور و مناسب برای این میدان تهیه کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.