پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

مهندس درویش یک زندان را تخریب و به باشگاه تبدیل کرد

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه تیم شموشک نوشهر در دسته دوم فوتبال کشور احیاء می‌شود، گفت: ایجاد باشگاه خوب یعنی تخریب یک زندان و “درویش” مالک فقید باشگاه شموشک یک زندان را تخریب کرد و نگذاشت جوانان سرگردان و معتاد شوند

به گزارش درویش نیوز به نقل از خبرگزاری کاسپین، مهدی تاج شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت و رونمایی از تندیس زنده یاد مسعود درویش مالک  باشگاه شموشک نوشهر با اشاره به اینکه باید برای فوتبال کشور کاری کرد، اظهار داشت: در وهله اول بدنبال تیم ملی قوی و برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را در فدراسیون فوتبال به کار بسته ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور بیان کرد: مسعود درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر انسانی بسیار بزرگ و عشقش به فوتبال واقعی بود.

تاج با ابراز خرسندی از فضای بسیار مثبت و خوبی که هواداران شموشک نوشهر ایجاد کردند، تصریح کرد: باید قدردان تلاش هواداران شموشک نوشهر بود که چنین خاطره ای را ایجاد و مراسم یادبود گرفتند.

مالک شموشک نوشهر یک زندان را به باشگاه تبدیل کرد

وی با بیان اینکه یاد مرحوم درویش همیشه زنده و او اصلا نمرده است و روح او اکنون در این مراسم حاضر است، اذعان داشت: ایجاد باشگاه خوب یعنی تخریب یک زندان و مهندس درویش یک زندان را تخریب کرد و نگذاشت جوانان سرگردان و معتاد شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه باید روح نکوداشت و روح ورزش زنده بماند، خاطرنشان کرد: برخی که فوتبال را تخریب می کنند آیا جایگزینی برای آن دارند که این‌گونه فوتبال را تخریب می‌کنند.

تاج اذعان داشت: ظرفیت‌های فوتبال شهرستان نوشهر بسیار بالاست و اشتیاق بسیار فراوانی در نزد فوتبال ‌دوستان این شهرستان وجود دارد و بر این اساس برای احیاء مجدد شموشک نوشهر، امتیاز تیم فوتبال در رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور از سال آینده به نوشهر اختصاص می‌یابد.

در پایان این مراسم از تندیس زنده یاد درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر نیز رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.