جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

محدودیتهای ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ خرداد ماه ۹۵

درویش نیوز؛ بنابر گزارش و اعلام تازه پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی از روز ۱۲ تا ۱۶ خردادماه ۹۵ به شرح زیر می باشد.

۱- تردد موتور سیکلت ازساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۲ تا ساعت ۲ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۶ در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج چالوس

الف-تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۲ الی ساعت ۶ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۲ تا ساعت ۶ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۳ از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکسویه خواهد بود.

ج)تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۶ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۶ با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه به سمت کرج از محدوده دزبن به صورت یکسویه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۲ تا ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۶ از محور هراز ممنوع میباشد.

ج-تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ از رودهن( انتهای بلوارکریتون) به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ از (آب اسک) تا دو راهی رودهن به صورت یکسویه خواهد بود.

۴- محور فیروز کوه

الف-تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع میباشد.

ب- تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ الی ۲۴ همان روز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع میباشد.

۵-محور شمشک به دیزین

محور فوق از روز چهارشنبه مورخه ۹۵/۰۳/۱۲ تا ساعت ۷ روز یکشنبه مورخه ۹۵/۰۳/۱۶ مسدود میباشد .

۶- محورآستارا- اردبیل و اردبیل- سرچم

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای آدینه و شنبه ۱۴ و ۹۵/۰۳/۱۵ ازمحور های فوق ممنوع می باشد.

۷- محور بجنورد –چمن بید-جنگل گلستان

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۲ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۵ از محور های فوق ممنوع می باشد.

۸- محورهای استان قم

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۳ الی ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۳/۱۴ از محور سلفچگان به قم و محور قدیم قم – تهران (در مسیر رفت و برگشت) ممنوع می باشد.

ب- وسایل نقلیه سنگینی که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از محور سلفچگان – آزادراه ساوه – تهران و بالعکس تردد نمایند.

ج – وسایل نقلیه سنگینی که از استانهای جنوبی کشور (هرمزگان-سیستان و بلوچستان- کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از مسیر سه راهی نطنز-مورچه خورت-دلیجان-سلفچگان ساوه – تهران و بالعکس و یا از مسیر آزاد راه قم –کاشان و در ادامه از آزاد راه قم –گرمسار به سمت تهران تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.