پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

«سمفونی امید» تازه ترین اثر امیر محمد اعتمادی

درویش نیوز- گروه خبر؛ امیرمحمد اعتمادی، نویسنده کتاب «مارها تشنه‌اند» رمان جدید خود با عنوان «سمفونی امید» را بزودی منتشر خواهد کرد.

به گزارش درویش نیوز، کتاب«سمفونی امید» که بزودی توسط نشر آگه چاپ و منتشر خواهد شد، داستان فوتبالیستی است که دچار بیماری سرطان شده و برای غلبه بر این بیماری مبارزه و تلاش می کند…

امیر محمد اعتمادی دانش آموخته ی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی است که تاکنون چهار اثر از وی منتشر شده است.

رمان های چاپ شده :

۱- ژرفای چاه – نشر پیکان – ۱۳۸۱

۲- افسانه توتل – نشر پیکان – ۱۳۸۳

۳- همسفر مرغ عشق – نشر پیکان – ۱۳۸۵

۴- مارها تشنه اند – نشر آگه ۱۳۸۶

امیر محمداعتمادی درباره خود می گوید: (من نویسنده ای هستم که پزشک شدم !) ؛ وی جوایز ادبی بسیاری برای آثار خود دریافت کرده است.

برنده ی جایزه ی ادبی اصفهان ( دوره ی پنجم )

برنده ی جایزه ی کتاب فصل تابستان ۸۶ ( دوره ی دوم )

کاندیدای جایزه ی قلم زرین

کاندیدای جایزه ی ادبیات متفاوت ( واو )۱۳۸۷

کاندیدای جایزه بین المللی کتاب سال ۱۳۸۷

۶ دیدگاه

  1. من به نوبه خود این موفقیت را به ایشان و جامعه پزشکی تبریک میگویم و ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای اقای دکتر امیرمحمد اعتمادی دارم

  2. سلام
    امیر جان موفق باشی .به امید آثار بیشتر ازت 

  3. باسلام و احترام، وجود امثال دکتر اعتمادی را به پاس قلم فوق العاده قوی و شیوای ایشان ، باعث افتخار هر آریایی میدانم. درود بر ایشان و آرزوی پیروزی و بهروزی روزافزونشان

  4. به عنوان یک دوست،حق مسلم دکتر اعتمادی میدانم که از نوشته های خود دفاع نموده و اجازه ندهند به هر مطلب مملو از واقعیتی،برچسب سباسی زده شود.موفقیت و طول عمر ایشان آرزوی من است.دکتر برای همه ی ما عزیز است، درود بر وجدان وشرفت..

  5. به عنوان یک دوست،حق مسلم دکتر اعتمادی میدانم که از نوشته های خود دفاع نموده و اجازه ندهند به هر مطلب مملو از واقعیتی،برچسب سباسی زده شود.موفقیت و طول عمر ایشان آرزوی من است.دکتر برای همه ی ما عزیز است، درود بر وجدان وشرفت..

  6. به نام دوست.
    گاهی چه زیبا،با شیواترین وبی تکلف ترین قلم ،می توان آنچه در ذهن نقش می‌بندد را به کرسی کاغذ نشانید و مایهٔ رضایت ولذٌت فراوان مخاطبین شد.کتابرافسانهٔ تونل و یا همسفر مرغ عشق ،از جمله کتابهایی هستند که انسان به راحتی میتواند خود را در عالم متن آنهاذغرق کند و با دیدگاه خود و آنچه از خود میشناسد،شخصیتی از داستان باشد.
    بگذار حقیقت‌ها معنای ژرف خود را بیان کنند حتی اگر عده ای آنها را سیاسی بدانند.در هیچ سیاست و یا حکومتی،حقیقت،طرفدار ندارد.خروس را همیشه به خاطر بیداریش و هوشیار کردن مردم،سر بریدند تا گوسفندان وگاوهادر آخورها و طویله ها،راحت تر بخوابند و از سرنوشت شومشان ،غافل بمانند.
    موفًق باشید دکتر اعتمادی بزرگوار و دوست روشنفکر و شایسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.