جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رمان “یک ربع مانده به آخر” انتشار یافت

تحلیل بخشی از اشعار مولانا در قالب داستانی عاشقانه – عرفانی

نویسنده ی کتاب “یک ربع مانده به آخر” از تولد نخستین کودک کاغذی خود در قالب داستانی عاشقانه – عرفانی، خبر داد و گفت: خوشبختانه بعد از یک سال انتظار اولین رمانم توسط انتشارات پایتخت به چاپ رسید.

به گزارش درویش نیوز؛ نویسنده این اثر فائقه درویش با اشاره به اینکه همواره موانعی درونی و بیرونی انسان ها را از رشد باز می دارد و اجازه ی درست زندگی کردن را از آن ها می گیرد، افزود: این شیوه ی نگاه ما به زندگی است که نحوه ی برخورد ما را با آن شکل می دهد.

وی با اشاره به اینکه رمان مذکور مخاطب را به سمت تغییر نگرش و انتخاب شیوه ی درست زندگی کردن راهنمایی می کند ابراز امیدواری کرد این کتاب بتواند تلنگری هر چند کوچک برای افرادی باشد که بهترین فرصت های عمر خود را با بی انگیزگی از دست می دهند.

خالق “یک ربع مانده به آخر” بیان کرد: مخاطب در فصل سوم این رمان مستقیم وارد مباحث عرفانی شده و اشعار مولانا به همراه تفاسیر شعرها وارد داستان می شود.

وی به بهره گیری از کتاب میناگر عشق که شرح موضوعی مثنوی معنوی است در این رمان اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از کتابهایی که به شرح موضوعی اشعار مولانا پرداخته شده است در متن داستان، تلاش کردم با زبانی ساده و قابل فهم، تحلیل بخشی از اشعار مولانا را در حوزه های اخلاقی، عرفانی، اجتماعی و روان‌شناختی که می تواند راهنمایی برای تمام مراحل زندگی افراد باشد، در اختیار مخاطب قرار دهم.

بنا بر این گزارش در کتاب “یک ربع مانده به آخر” مفاهیمی چون نحوه ی برخورد افراد با موضوعات خیانت، عشق، شادی و غم در قالب تفسیر اشعار مولانا ارایه شده است.

یادآوری می شود جهت سفارش رمان “یک ربع مانده به آخر” می توانید به صفحه ی اینستاگرام نویسنده آن خانم فائقه درویش به نشانی darvish_book@ مراجعه و یا با انتشارات پایتخت به شماره تلفن ‏‪۰۲۶ ۳۲۲۶ ۲۱۰۹‬‏ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.