شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مسابقات لیگ برتر دراگون بوت بانوان ایران “البرز نوین” دوم شد

تیم‌های آوش خلیج فارس، مشعل دریا بوشهر، ساوه مرکزی، انبوه‌سازان ابرسفید انزلی، البرز نوین، هردیا کورد، سکان بوشهر و میداف بوشهر در این دوره از رقابت‌ها حاضر بودند.

به گزارش درویش نیوز از خبرنگار صدا و سیما هفته دوم و پایانی مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان در دریاچه آزادی در بخش بانوان ۲۰ اردیبهشت و در بخش آقایان ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد که تیم‌ها در هر مرحله در مواد ۲۰۰متر، ۵۰۰متر و ۱۰۰۰متر(۴در۲۵۰متر) به رقابت پرداختند.

گفتنی است عاطفه درویش یکی از اعضای تیم دراگون بوت البرز نوین است که در این مسابقات شرکت داشت و توانست به همراه دیگر هم تیمی های خود رتبه دوم لیگ برتر دراگون بوت بانوان کشور را بدست بیاورد.

پس از برگزاری مسابقات مرحله سوم و چهارم با احتساب نتایج مراحل چهارگانه تیم‌های برتر مشخص شدند.

بر این اساس آوش خلیج فارس با ۷۸ امتیاز قهرمان شد، البرز نوین با ۵۹ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و سکان بوشهر با ۴۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در تیم دراگون بوت البرز نوین خانم ها؛ سمیه غفاری، سمینه غفاری، سمانه چگینی، فاطمه ابراهیمی، معصومه فراهانی، زهرافراهانی، هستی قپانوری، ماندانا اصغری، ساقی حیدری، رها جعفریه، حدیثه هادی زاد، ساراصابری، معصومه قارلقی، ملیحه ریاضتی، نازنین روحانی، فریبا زارع، مهناز زارع، مونا مشتاق زاده، لیلا یار محمدی، یلدا سیدی، مبینا روزبان و عاطفه درویش با مربی گری سمیه غفاری حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.