جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
از سمت راست خانم دكتر پگاه درويش دندانپزشک، خانم دكتر سيما درويش كارشناس پرستارى، خانم دكتر سودابه درويش جراح و متخصص زنان زايمان، خانم دكتر ليلا ديوسالار، خانم قدسى درویش، دکتر کامیار درویش، دكتر فريبرز درويش، مهندس فرزاد درويش مهندسى پزشكى، خانم دكتر مينا درويش داروساز و نشسته آقاى دكتر جهانگير درويش جراح عمومى

نشست نوروزی پزشکان خانواده درویش برگزار شد

نخستین نشست کارگروه پزشکی خانواده درویش با جمعی از پزشکان این فامیل در روز ششم فروردین ۱۳۹۸ در چلندر مازندران برگزار گردید.

درویش نیوز؛ کارگروه پزشکی خانواده درویش با هدف خدمت رسانی و مشاوره در امور پزشکی به فامیل و بستگان کار خود را دنبال می کند. در این نشست پزشکانی که در مازندران بودند حضور داشتند.

دکتر جهانگیر درویش در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با یاری و حضور دیگر پزشکان فامیل خدمات شایسته ای برای خانواده و بستگان انجام پذیرد و با سپاسگزاری از وجود و حضور چنین افرادی در فامیل گفت: امیدوار است کار گروه پزشکی برای سالیان سال فعالیت کند.

در پایان نشست این کارگروه پزشکی با هم اندیشی تصمیم گرفته شد حاضرین جلسه با دیگر پزشکان خانواده که در داخل و خارج از کشور هستند ارتباط و هماهنگی لازم را برای خدمت رسانی بهتر انجام دهند.

 

توضیح عکس نشست پزشکان خانواده درویش:

از سمت راست خانم دکتر پگاه درویش دندانپزشک، خانم دکتر سیما درویش کارشناس پرستارى، خانم دکتر سودابه درویش جراح و متخصص زنان زایمان، خانم دکتر لیلا دیوسالار، خانم قدسى درویش، دکتر کامیار درویش، دکتر فریبرز درویش، مهندس فرزاد درویش مهندسى پزشکى، خانم دکتر مینا درویش داروساز و نشسته آقاى دکتر جهانگیر درویش جراح عمومى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.