پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هفتم آبان سه ساله شدیم

در آغاز چهارمین سال فعالیت تارنمای درویش نیوز فرصتی شد تا با خوانندگان و دنبال کنندگان گرانقدر گفتگویی داشته باشیم.
با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در سال های اخیر و اهمیت آن در حوزه اطلاع رسانی و امکان دسترسی آسان به منابع خبری در اینترنت ، حدود یکسال پیش از آغاز به کار تارنما تنی چند از فامیل تصمیم گرفتند با توجه به پراکندگی جغرافیایی اعضای فامیل اخبار و رویدادهای مرتبط با بستگان را در راستای همدلی بیشتر در غالب رسانه ای حرفه ای پوشش دهند.
پس از بررسی راههای مختلف همانند چاپ نشریه و …  به این نتیجه رسیدیم برای دسترسی تمامی افراد فامیل در نقاط مختلف جهان تارنمایی را در اینترنت طراحی کنیم که از نظر زمان، مکان و محدودیت فضا نسبت به راههای دیگر بهتر و بهینه بود.

سه سال از فعالیت تارنمای درویش نیوز گذشت در آغاز راه با دست خالی و دشواری آغاز کردیم اما رفته رفته با مشارکت و پشتیبانی فامیل توانستیم تا حدودی راه و مسیر تارنمای خبری و فرهنگی خانواده درویش را بیابیم.

در این مسیر هر عزیزی به فراخور زمان و تخصص خود یاری رسان ما بود که از همه ایشان سپاسگزاریم.

در ادامه نیز شورای سردبیری تارنما به تک تک فامیل و وابستگان نیاز دارد تا در امر خبر رسانی و بازتاب رخدادهای فامیل بهتر عمل کند.

خبرها و مطالب تارنما در دیگر شبکه های اجتماعی نیز در حال بروز رسانی می باشد تا از راههای مختلف دسترسی آسان برای اعضای فامیل فراهم باشد.

تارنمای درویش نیوز برای ادامه پیمودن راه خود نیاز به نیروی انسانی کارآزموده دارد.
شورای سردبیری از همه کسانی که می توانند در تولید مطالب تارنما مانند عکاسی ، کاریکاتور، نقاشی، گرافیک رایانه ای ، نوشتار مطالب مرتبط، شعر، مصاحبه ، تهیه گزارش های مرتبط با تارنما همکاری کنند استقبال می کند. برای ادامه کار تارنما از همیاری های مادی و معنوی اعضای خانواده بزرگ فامیل قدردانی می کنیم.

شورای سردبیری تارنمای خبری ، فرهنگی
درویش نیوز

١ دیدگاه

  1. سلام
    بسیار حرکت به جا و مفیدی بوده و از همین جا از اقدام کننده ها تشکر ویژه میکنم
    امیدوارم تو مسیر حرکتی موفق و قوی باشید و آرزوی سلامتی دارم
    با تشکر ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.